روز عشق من و تو؟؟؟!!!


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

 

 

 

 

زندگی آرام است، مثل آرامش یك خواب بلند. 
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یك روز قشنگ. 
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیكی كودك ناز. 
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یك غنچه ی باز. 
زندگی تك تك این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...

 

 

 

من به دو چیز عشق می ورزم یكی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یكی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری خوشبختی تو.

 

 

 

دوست داشته باش و زندگی کن!زمان برای همیشه از آن تو نیست

 

 

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
واسه توه...ایمان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:,| 21:26|من|

MiSs-A